Behöver du hjälp?
Lugn – vi finns här för dig!
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Behöver du ytterligare hjälp med något gällande din hemsida är du alltid välkommen att kontakta oss. Ring direkt till vår växel på 011 - 400 98 92 eller maila oss på info@hamrenmedia.se. Du kan även kika i vår manual för att redigera hemsidan genom att klicka på knappen här nedan.
Vanliga frågor
Jag ser inga ändringar på min hemsida.
Troligtvis beror detta på att du har en ”cachad” version av hemsidan sparad i din webbläsare. Cachning sker automatiskt, men det är enkelt att själv rensa cacheminnet. Så här rensar du cacheminnet i just din webbläsare.
När jag besöker min hemsida är skärmen vit och hemsidan syns inte alls.
Om du gjort ett antal misslyckade inloggningsförsök kan du ha blivit utelåst från sidan av säkerhetsskäl. Om du vill testa detta kan du surfa in på hemsidan via ett annat nätverk än din dators – till exempel 4G-nätverket på din mobiltelefon. Om sidan syns i din mobiltelefon har din IP-adress blockerats, och du behöver vänta 15 minuter innan du kan logga in på sidan igen.
Jag minns inte mina inloggningsuppgifter.
Du kan alltid återställa dina inloggningsuppgifter genom att surfa in till inloggningssidan och trycka på ”glömt lösenord”. Om du inte minns vägen till inloggningssidan kan du maila oss, så hjälper vi dig.
Jag vill lägga till min e-post på min smartphone/surfplatta/dator.
Här kan du se all information om IMAP, SMTP och Outlook som gäller för e-postadresser registrerade av Hamrén Webbyrå.
Behöver du hjälp? Tryck här för att komma till vår support.